SAP SuccessFactors: DeLaval wdraża nowy system zarządzania pracownikami w chmurze

• System SAP SuccessFactors ułatwia zarządzanie kapitałem ludzkim dzięki informacjom zamieszczonym w chmurze.
• W ramach projektu w Grupie DeLaval usprawniono procesy kadrowe, takie jak zarządzanie przez cele (MBO), rozliczenie premii oraz zarządzanie sukcesją i rozwojem pracowników.
• Rozwiązanie przeznaczone jest dla 4,5 tysięcy pracowników zatrudnionych w oddziałach Grupy zlokalizowanych w 42 krajach.
• Projekt został zrealizowany przez firmy Gavdi Szwecja i Gavdi Polska.

REKLAMA
Puls HR Puls HR

SAP SuccessFactors: DeLaval wdraża nowy system zarządzania pracownikami w chmurze

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

30 maj 2016 14:20


Grupa DeLaval wdrożyła system SAP SuccessFactors umożliwiający zarządzanie kapitałem ludzkim w chmurze.

- Decyzję o wdrożeniu rozwiązania chmurowego podjęliśmy, ponieważ zależało nam na spójności, optymalizacji i automatyzacji procesów zarządzania kapitałem ludzkim. Chcieliśmy przede wszystkim udostępnić menedżerom dane dotyczące kompetencji zatrudnionych w naszej grupie pracowników oraz zwiększyć efektywność operacyjną poprzez standaryzację wewnętrznych procesów. Teraz, dzięki intuicyjnemu narzędziu, możemy sprawniej zarządzać procesami HR: monitorować efektywność pracowników, rozwijać utalentowane osoby, dostarczać menedżerom informacji by lepiej wspierać realizację celów biznesowych firmy. To dla nas ogromne ułatwienie i krok we właściwą stronę – mówi Jolanta Hoffman - global compensation & benefits director z DeLaval, firmy działającej w przemyśle mleczarskim.

Najważniejszym elementem projektu było wdrożenie modułu Employee Central, dzięki któremu menedżerowie mają kompletny wgląd w dane pracowników, co umożliwia im bieżącą analizę zgromadzonych informacji.

Czytaj też: PKP zarządza talentami w chmurze

W ten sposób znacznie skraca się czas poświęcony na wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji, co odciąża dział HR, który dotychczas przekazywał menedżerom potrzebne im dane dotyczące zatrudnionych.

Uruchomiono również moduły Sukcesja i Rozwój oraz Cele i Oceny. Korzystając z tych funkcjonalności oblicza się teraz wysokość premii dla pracowników na podstawie wyników firmy oraz indywidualnej oceny wydajności pracowników w danym okresie.

Wdrożony system otrzymał w DeLaval nazwę ORIGO w nawiązaniu do pojęcia ”origin” z łaciny i matematyki oznaczającego punkt startowy lub źródło.

- W ramach projektu klient zautomatyzował kluczowe procesy zarządzania kapitałem ludzkim. Dzięki intuicyjnemu narzędziu menedżerowie firmy mogą teraz ustalać cele pracownikom i monitorować ich realizację korzystając z wiarygodnych danych dostępnych w systemie. Zarządzanie talentami odbywa się zgodnie z zaplanowaną strategią a pracownicy mają jasno określoną ścieżkę rozwoju. Dzięki temu firma może efektywniej realizować zamierzone cele biznesowe i planować działania. Potwierdzeniem korzyści wynikających z projektu są dalsze plany jego rozwoju, w najbliższym czasie firma DeLaval planuje wdrożenie kolejnych modułów Learning oraz Recruiting – podkreśla Teresa Olszewska, prezes zarządu Gavdi Polska.

Wdrożenie w DeLaval jest częścią międzynarodowego projektu, za który odpowiadały firmy Gavdi Szwecja i Gavdi Polska.

DeLaval istnieje od 120 lat. Jest firmą produkującą urządzeń do pozyskiwania mleka. Firma należy do Tetra Lavai Group, w której składzie znajduje się również Tetra Pak i Sidel. W Polsce DeLaval działa od 1991 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA