PZU ułatwia kontakt niesłyszącym

PZU wprowadził w wybranych oddziałach obsługę w polskim języku migowym. Korzysta z usług tłumaczy zewnętrznej firmy, a także szkoli własnych pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

PZU ułatwia kontakt niesłyszącym

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

24 lis 2015 8:19


W oddziale PZU przy specjalnie oznaczonym stanowisku osoba głucha będzie mogła nawiązać połączenie wideo z tłumaczem z firmy migam.org, a za jego pośrednictwem przeprowadzić rozmowę z pracownikiem PZU. Usługa została wprowadzona pilotażowo w ośmiu wybranych oddziałach.

Nowa usługa skierowane jest do osób głuchych i niedosłyszących mieszkających w największych miastach w Polsce. Wcześniej musiały one udać się do oddziału w towarzystwie osoby słyszącej, posługującej się językiem migowym, która była pośrednikiem i tłumaczem w rozmowie.

Dzięki wprowadzeniu obsługi w polskim języku migowym, który jest skodyfikowanym systemem językowym nauczanym w szkołach i na specjalnych kursach niesłyszący mogą kontaktować się z ubezpieczycielem w języku, który jest dla nich naturalny i w pełni zrozumiały.

- W PZU wiemy jak ważna jest odpowiednia komunikacja ze wszystkimi naszymi klientami. Wciąż staramy się poprawić jej dostępność, np. wprowadzając obsługę w mediach społecznościowych, czy za pomocą chatu wideo. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom takim jak obsługa w języku migowym odpowiadamy na potrzeby wielu osób które do tej pory nie mogły w pełni korzystać z naszych usług.  – mówi Michał Witkowski, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej PZU.

Oprócz usługi internetowej PZU przeszkolił pracowników wybranych oddziałów z podstaw języka migowego.

Obsługa osób niesłyszących dostępna jest w następujących oddziałach PZU w Warszawie (Al. Jana Pawła II 24 i ul. Płocka 17), Gdańsku (ul. Grunwaldzka 105), Szczecinie (ul. Lucjana Rydla 52), Augustowie (ul. 3 Maja 13), Rzeszowie (ul. Zygmuntowska 14), Krakowie (ul. Lubicz 23) i Wrocławiu (ul. Armii Krajowej 4a).

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.