Prawdziwi liderzy są nimi także w mediach społecznościowych

Liderzy nie wykorzystują całego potencjału swojego przywództwa jeśli nie realizują się w sieci i mediach społecznościowych - uważa Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Prawdziwi liderzy są nimi także w mediach społecznościowych

PODZIEL SIĘ


Autor: jo

19 lis 2014 12:58


Liderzy XXI wieku coraz częściej powinni wykorzystywać w swoich działaniach komunikację w świecie wirtualnym, a także media społecznościowe w celu motywowania pracowników. Zdaniem Pawła Łukasiaka to niezbędne w dzisiejszym świecie, bo zaangażowania nie da się kupić benefitami.

Czytaj też: Social media w rekrutacji. Są pułapką, czy pomagają?

- Trzeba podążać za energią i przyzwyczajeniami pracowników, być tam, gdzie oni są na co dzień, czyli między innymi w mediach społecznościowych - uważa Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce.

Dodaje on, że bycie liderem w społeczności wirtualnej, to bycie animatorem współpracy, a nie osobą narzucającą zadania.

Czytaj też: Prezesi unikają mediów społecznościowych. Czy słusznie?

- Z jednej strony lider pyta społeczność, które rozwiązanie byłoby najlepsze i w jakim kierunku idziemy, z drugiej prowokuje do wypowiadania się poprzez nowoczesne narzędzia i niestandardowe akcje. Bycie częścią społeczności wirtualnej uczy pokory wynikającej z tego, że inni mają takie same prawa, jak ja - mówi Łukasiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA