Polskie firmy nie doceniają siły portali społecznościowych

Polska wciąż pozostaje w ogonie krajów Unii Europejskiej, jeśli chodzi o korzystanie z social media w celach biznesowych.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Polskie firmy nie doceniają siły portali społecznościowych

PODZIEL SIĘ


Autor: jk/ mat. pras.

17 sie 2015 18:50


Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej.

Czytaj też: Prezesi unikają mediów społecznościowych. Czy słusznie?

Odsetek polskich firm, które korzystają z social media wyniósł w 2014 roku 21,7 proc. W Rumunii było to o jeden punkt procentowy mniej. Najniższy odsetek dotyczył Łotwy (18,8 proc.).

Firmy wykorzystujące media społecznościowe najczęściej można natomiast spotkać w Irlandii, na Islandii oraz Malcie (w państwach tych odsetek przekracza 60 proc.).

*Artykuł został opracowany przez Sedlak&Sedlak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA