Polscy start-upowcy odnoszą sukcesy. Niektórzy nawet międzynarodowe

Młodzi przedsiębiorcy twierdzą, że Polska to odpowiednie miejsce na założenie start-upu. Na jakie bariery trzeba zwrócić uwagę i skąd czerpać wiedzę o prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa? Poznajcie raport "25 lat wolności oczami biznesu", opracowany przez Business Link.

Autor: Justyna Koc 10 cze 2014 6:30

REKLAMA

Z Badania Business Link wynika, że co trzeci młody przedsiębiorca sprawdza, czy jego produkt lub usługa z sukcesem przyjmą się na rynku. Skąd czerpie wiedzę na ten temat? Głównie z analiz konkurencji i testowania pierwszych wersji produktu czy usługi.

44 proc. start-upowców ma pierwsze wdrożenia i testuje model biznesowy, a 24 proc. ma sprawdzony model biznesowy w Polsce. Polacy podbijają także globalne rynki. O międzynarodowym sukcesie może mówić 8 proc. badanych.


Puls HR Puls HR

Polscy start-upowcy odnoszą sukcesy. Niektórzy nawet międzynarodowe


REKLAMA

2 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Start-up 2014-06-11 13:20:46

@Tuskożer najgłupszy komentarz, jak widziałam :)

Tuskożer 2014-06-10 14:22:50

Wikipedia: "Start-up – firma lub tymczasowa organizacja stworzona w celu poszukiwania modelu biznesowego, który gwarantowałby jej rozwój. Firmy te mają zwykle krótką historię, są w fazie rozwojowej i aktywnie poszukują nowych rynków. Nazwa ta stosowana jest zwykle na określenie nowo powstałych stron opartych na technologii Web 2.0, często tworzonych w ramach młodych przedsiębiorstw działających w Internecie.[...]" Nie sa to zatem żadne firmy, tylko jakieś dziwolągi krótko żerujące na aktualnych poszukiwaniach możliwości przeżycia. Poza tym odmienianie przez polskie przypadki dziko tłumaczonej angielszczyzny prowadzi do tego, że "firmom" tym bliżej do startujących upowców na Ukrainie... Chore państwo, to chore nazewnictwo i chore "firmy".