Poczta Polska. Godzinę odbioru przesyłki umówisz z kurierem

Kurierzy Poczty Polskiej łatwiej skontaktują się z klientem, któremu dostarczają paczkę. Od początku lutego odbiorcy otrzymują sms-owe powiadomienia z numerem telefonu kuriera.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Poczta Polska. Godzinę odbioru przesyłki umówisz z kurierem

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP/KDS

12 lut 2018 12:42


Jak wskazuje spółka, wprowadzona funkcjonalność daje klientom możliwość bezpośredniego skontaktowania się z kurierem doręczającym przesyłkę i uzgodnienia godziny jej przekazania. - Dzięki temu odbiorca przesyłki oszczędza czas, a kurier Poczty Polskiej wygodniej zaplanuje trasę przejazdu. W rezultacie zwiększa się skuteczność doręczeń oraz satysfakcja klientów z poziomu obsługi - czytamy w informacji.

Pilotaż informatycznego rozwiązania odbył się jesienią ubiegłego roku na terenie Warszawy. Od lutego sms-owe powiadomienia funkcjonują już we wszystkich lokalizacjach w kraju. Przesyłki kurierskie Poczty Polskiej codziennie doręcza 3500 kurierów.

Jak wskazał, cytowany w komunikacie, kierownik Działu Rozwoju Usług KEP w Poczcie Polskiej Michał Gawryluk, umożliwienie kontaktu klienta z kurierem pozwoli na zmniejszenie liczby sytuacji, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę, nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem.-  Jeśli chcemy, aby odbiorca przesyłki kurierskiej został uprzedzony o doręczeniu, pamiętajmy o podaniu jego telefonu na etykiecie adresowej przy nadawaniu paczki - tłumaczył.

W 2017 r. Poczta Polska dostarczyła ponad 120 mln paczek i przesyłek eCommerce. Zgodnie ze strategią rozwoju firma planuje zwiększać swoje udziały w segmencie usług paczkowych i kurierskich.

W listopadzie 2017 r. wszyscy kurierzy Poczty Polskiej zostali wyposażeni w terminale płatnicze. Poczta rozwija też sieć punktów odbioru przesyłek, do których poza placówkami pocztowymi należą stacje Orlenu, kioski Ruchu oraz sklepy sieci Żabka i Freshmarket. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

niezadowolony klient 2018-02-12 15:24:03

W ostatnim czasie od grudnia ubiegłego roku poczta informuje sms-em, że przesyłka awizowana i do odbioru w urzędzie pocztowym. Dotyczy usług świadczonych na terenie miasta Chorzowa woj. śląskie. Kilkakrotnie składana reklamacja nie daje rezultatu i jeżeli na tym ma polegać usprawnienie i zadowolenie klienta to jakaś pomyłka. Nie można narażać odbiorcy na odbieranie przesyłek w Urzędzie pocztowym skoro nadawca opłacił koszty wysyłki na adres odbiorcy.