Najlepsi pracodawcy Aon Hewitt po raz 10. Pod patronatem PulsHR.pl

20 października 2015 r. wyłonieni zostaną zwycięzcy 10-tej edycji konkursu Najlepsi Pracodawcy. Program pod patronatem PulsHR.pl sprawdza m.in. zaangażowanie pracowników, standardy przywództwa, kultywowanie wiarygodnej marki pracodawcy.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Najlepsi pracodawcy Aon Hewitt po raz 10. Pod patronatem PulsHR.pl

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

6 paź 2015 10:57


W październiku 2015 roku Aon Hewitt – polski oddział firmy doradztwa i rozwiązań outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim – świętuje 20. urodziny. Jubileusz zbiega się z 10-leciem Programu Najlepsi Pracodawcy, którego pierwszą edycję w Polsce przeprowadziła firma Hewitt Associates w 2005 roku.

Aon Hewitt od ponad 20 lat bada zaangażowanie pracowników. Polski oddział firmy jest jednym  z najstarszych, w tym roku obchodzącym 20. urodziny, które zbiegają się z zakończeniem 10., jubileuszowej edycji Programu Najlepsi Pracodawcy.

320 tys. przebadanych pracowników

Program Najlepsi Pracodawcy ułatwia budowanie angażującego środowiska pracy, dzięki czemu rosną szanse firmy na poprawę wyników biznesowych. W ramach PNP odbywa się coroczne Badanie Najlepsi Pracodawcy, będące największym tego typu badaniem w Polsce. 

740 badań zaangażowania, ponad 320 tys. przebadanych pracowników i więcej niż 4000 przedstawicieli kadry zarządzającej – to statystyka dotychczasowej działalności. Główne cele to kompleksowa diagnoza i identyfikacja kluczowych czynników wpływających na zaangażowanie pracowników i porównanie ich z rynkiem pracy.

Firmy, które najskuteczniej tworzą angażujące środowiska pracy nagradzane są tytułem Najlepszego Pracodawcy. Ocen dokonują sami pracownicy a dogłębnej analizy zebranych opinii – eksperci Aon Hewitt. Udział w programie jest dla firmy szansą na znalezienie się w grupie organizacji wiodących w zapewnianiu pracownikom warunków prawdziwie sprzyjających efektywnej pracy. 

Firmowe standardy

- Wyróżniamy firmy, które osiągają znakomite wyniki w obszarze budowania zaangażowania pracowników, a panujące praktyki zarządzania umożliwiają im zbudowanie relacji z pracownikami i stworzenie wyjątkowego miejsca pracy – podkreśla Edward Stanoch, partner w Aon Hewitt, członek zarządu firmy w Polsce i szef europejskiej praktyki Talent.

W badaniu brane są pod uwagę wskaźniki zaangażowania, panujące w firmie standardy przywództwa, kultywowanie kultury proefektywnościowej i wiarygodnej marki pracodawcy.  Zgromadzone dane analitycy porównują z normami opracowanymi dla danego kraju.

Połowa pracowników wiąże przyszłość ze swoimi pracodawcami

Trendy w zaangażowaniu od lat kształtują się podobnie – średnio 50 proc. pracowników polskich firm czuje się angażowana przez swoich pracodawców do jak najlepszego wykonywania swoich obowiązków i wychodzenia poza standard pracy oraz chce ich polecać i wiązać z nimi swoją zawodową przyszłość.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA