Miastko: mieszkańcy protestują przeciwko nadmiernej uprzejmości pracowników banku PKO BP

Protest zorganizowała Barbara Charzyńska, która prowadzi kiosk warzywny w Miastku. Jej zdaniem pracownice lokalnego oddziału banku tracą czas swój i klientów witając i żegnając ich na stojąco. Poparło ją już stu mieszkańców – informuje „Dziennik Bałtycki”.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Miastko: mieszkańcy protestują przeciwko nadmiernej uprzejmości pracowników banku PKO BP

PODZIEL SIĘ


Autor: Przegląd prasy/Dziennik Bałtycki

21 cze 2013 13:32


List, pod którym podpisali się mieszkańcy ma trafić do centrali banku PKO BP. - Znam pracownice banku od lat. Przecież razem żyjemy w małym mieście. One są bardzo miłe z zasady, więc moim zdaniem niepotrzebne jest wymuszanie uprzejmości odgórnymi procedurami wprowadzanymi przez bank. Te biedne dziewczyny muszą wstawać z krzeseł po kilkaset razy dziennie. Mam wrażenie, że jestem w cyrku, a nie w banku - mówi dla „Dziennika Bałtyckiego" Barbara Charzyńska, organizatorka protestu.

Bank twierdzi, że wymogi dotyczące obsługi klientów są podobne do wzoru praktyk stosowanych w innych bankach. - Zgodnie z nimi pracownik ma wstać witając się z klientem, jeśli obsługa nie odbywa się w boksie lub na podwyższeniu. Jest to z jednej strony gest uprzejmości, a z drugiej informacja, że klient może podejść do stanowiska obsługi, a pracownik jest gotowy do zajęcia się jego sprawą - wyjaśnia dla „DB" Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Katowice 15 listopada 2017

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.