Merlin.pl zautomatyzował marketing

Jeden z najstarszych sklepów internetowych wdrożył system służący do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu. W kolejnych fazach będą wdrażane kolejne rozwiązania automatyzujące.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Merlin.pl zautomatyzował marketing

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.pl

wnp.pl

28 sie 2014 18:34


Obok systemu do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu zostaną wdrożone automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie WWW oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie Merlin.pl. Firma wybrała system SALESmanago Marketing Automation.

Czytaj też: Jak zarabia się w marketingu?

W wyniku wdrożenia e-sklep uzyskał możliwości zaawansowanej segmentacji klientów na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych. To łącznie 2 mln zarejestrowanych użytkowników i 300 tys. produktów w bazie. W szczytowych okresach sprzedaży sklep notuje nawet 5 mln odwiedzin.

– Przy tak dużej liczbie klientów i produktów konieczne jest przejście z masowego dotarcia do bazy na procesy marketingowe celowane jeden-do-jednego z dopasowaną ofertą we właściwym czasie, które realizowane będą w trybie całkowicie zautomatyzowanym – mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor marketingu i sprzedaży w Merlin.pl.

Zainstalowany system produkuje krakowska firma Benhauer. Rozwiązanie pozwala na identyfikację użytkowników na stronie internetowej, monitoring zachowania klienta i tworzenie jego profilu zainteresowań. A to umożliwia automatyzację działań marketingowych. 20 proc. udziałów w firmie kupił w tym roku Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.