Konkurs na najlepszego menedżera contact center

W tym roku członkowie Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center najlepszego europejskiego menedżera branży wybiorą w Polsce.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Konkurs na najlepszego menedżera contact center

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

24 lis 2015 8:34


Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród laureatów rywalizacji na szczeblu krajowym. Misją konkursu jest wybór menedżera cc, który reprezentuje najbardziej interesujące i wyjątkowe podejście do klienta.

Idea przedsięwzięcia ECCCO wzięła się z potrzeby prezentowania szerszej publice dobrych sposobów zarządzania doświadczeniem klienta. Uczestników konkursu mogą zgłaszać jedynie krajowi członkowie konfederacji.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB (członek ECCCO) – tegoroczny organizator wydarzenia – wierzy, że możliwość wzajemnego zaprezentowania się nominowanych i zwycięzców na międzynarodowej platformie jest niezwykle ważna. W tym roku w spotkaniu wezmą udział reprezentanci Czech, Ukrainy, Turcji, Niemiec, Rosji, Polski, Irlandii, Holandii i Wielkiej Brytanii.

- Opierając się na naszym doświadczeniu w ramach działań w ECCCO, a także na spotkaniach z polskimi firmami call center, w pełni rozumiemy, jak ważna jest wymiana wiedzy i dobrych praktyk – mówi Jacek Barankiewicz, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

– A teraz, kiedy pojawiła się możliwość organizacji wydarzenia w Polsce, wiedzieliśmy, że musimy to zrobić. Sponsorem wydarzenia została Arteria – największa w Polsce outsourcingowa firma call center. Oprócz konkursu, 7 grudnia odbędzie się również coroczne wewnętrzne spotkanie członków ECCCO.

Całe wydarzenie jest kolejnym krokiem do integracji i poprawy standardów oraz pracy w europejskim środowisku contact center. Pozwoli ono na zacieśnienie współpracy pomiędzy członkami konfederacji oraz prezentację najlepszych praktyk i wzorców wykorzystywanych w różnych krajach starego kontynentu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA