Joint-venture Monstera z firmą Alma Media. Ekspansja na rynek europejski

Firma Monster Worldwide, największy na świecie serwis kariery poinformował dzisiaj o rozszerzeniu działalności joint-venture z fińską firmą Alma Media na Europę Wschodnią i kraje bałtyckie w dziedzinie usług zatrudnienia.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Joint-venture Monstera z firmą Alma Media. Ekspansja na rynek europejski

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

7 lis 2013 15:18


W rezultacie spółki joint-venture (która nazywa się teraz Alma Career OY), firma Monster zostanie właścicielem mniejszościowym 15 procent akcji Alma Career Oy, a w rękach Alma Media pozostanie 85 procent akcji. Do 2017 roku Monster może zwiększyć udziały do 20 procent. Transakcja zostanie zrealizowana najprawdopodobniej na początku 2014 roku.

- Za sprawą naszych udanych relacji firmy Monster i Alma mogą świadczyć kompleksowe usługi na terenie Europy Wschodniej i krajów bałtyckich - powiedział Andrea Bertone, wiceprezes i dyrektor generalny europejskiego i północnoamerykańskiego oddziału sprzedaży Monster Worldwide. - To korzystne połączenie gwarantuje dostęp do światowej klasy rynków kariery oraz zapewnia reklamę w całym regionie, a także daje dostęp do nowego poziomu usług i większej puli talentów, co stwarza wielkie korzyści zarówno dla naszych lokalnych, jak i globalnych klientów - dodał.

- Rozszerzenie i tak owocnej już współpracy z firmą Monster to wspaniała kontynuacja naszej strategii. Alma Media będzie dalej działać, wykorzystując istniejące marki i technologie, ale będzie również mogła skorzystać z technologii, koncepcji usług i sieci sprzedaży firmy Monster na wybranych rynkach - mówi z kolei Raimo Mäkilä, starszy wiceprezes jednostki biznesowej zajmującej się rynkami w Alma Media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA