Jedna trzecia polskich firm bez strony www

Według GUS aż 35 proc. polskich firm nie posiada strony internetowej. To sprawie, że krajowy rynek domen, wart ponad 400 mln dolarów, jest perspektywiczny dla rejestratorów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Jedna trzecia polskich firm bez strony www

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.pl

wnp.pl

19 cze 2017 21:20


Jak wynika z danych OVH, polskim przedsiębiorcom zależy przede wszystkim na przejrzystej i atrakcyjnej ofercie cenowej (zwłaszcza dotyczącej odnowień domen), co deklarują niemal wszyscy użytkownicy. Ważne dla osób rejestrujących domeny są także obsługa w języku polskim oraz liczba dostępnych rozszerzeń.

Biznes ma dokładnie sprecyzowane wymagania odnośnie usług hostingowych. Rośnie też świadomość, że transfer domen do innego dostawcy może wpłynąć na obniżenie kosztów i poprawę bezpieczeństwa danych oraz ułatwić zarządzanie stronami internetowymi firmy.

- Zależy nam przede wszystkim na łatwym i sprawnym zarządzaniu serwerami dedykowanymi. Ponadto istotnym dla nas elementem jest zarządzanie domenami. Decydując o wyborze rejestratora domen, zwracaliśmy uwagę na transparentność cenową, to znaczy brak opłat ukrytych czy podwyżek po upływie np. jednego roku - tłumaczy Michał Brzezicki, CTO w firmie SentiOne.

Na świecie zarejestrowanych jest już ponad 329 mln domen najwyższego poziomu, z których najpopularniejszymi są funkcjonalne, czyli te z końcówkami .com, .net oraz .org.

Czytaj więcej tutaj. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.