Internet i media społecznościowe dają pracownikom siłę współtworzenia wizerunku firmy

Internet i media społecznościowe zmieniają sposób w jaki komunikują się pracodawcy i pracownicy - ci drudzy maja więcej możliwości zabrania głosu. 56 proc. pracowników broni swoich firm przed krytyką korzystając z możliwości oferowanych przez sieć. Znacznie mniejszy odsetek krytykuje pracodawców w internecie. Takie wnioski płyną z badania firmy Weber Shandwick.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Internet i media społecznościowe dają pracownikom siłę współtworzenia wizerunku firmy

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.pl (WGK)

wnp.pl

10 kwi 2014 12:02


Ankietowani uważają, że co piąty pracownik aktywnie działa na rzecz pracodawcy, a jedna trzecia może stać rzecznikami miejsca pracy.

- Internet i media społecznościowe dają pracownikom prawo głosu i siłę współtworzenia wizerunku firmy, w której pracują. Organizacje inwestujące w media społecznościowe i prowadzące w nich otwarty dialog ze swoimi pracownikami, mogą liczyć na to, że pracownicy będą odwzajemniali ich wysiłki, stojąc na straży dobrej reputacji firmy - komentuje wyniki badania Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup.

Czytaj też: Te firmy o komunikacji z kandydatem wiedzą najwięcej

Z badania wynika też, że ponad 30 proc. pracodawców zachęca swoich pracowników do korzystania z mediów społecznościowych i do dzielenia się informacjami na temat firmy. W efekcie pracodawcy zaangażowani w media społecznościowe są bardziej chętni (72 proc.), by skupiać się np. na zwiększaniu sprzedaży, niż pracownicy, których pracodawcy w nich się nie udzielają (48 proc.).

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.