ING, Skanska, PKN Orlen, Google, VW, PwC. To dla nich menedżerowie chcieliby pracować

Sprawdźcie, w jakich firmach specjaliści i menedżerowie najchętniej podjęliby pracę.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

ING, Skanska, PKN Orlen, Google, VW, PwC. To dla nich menedżerowie chcieliby pracować

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

13 kwi 2015 10:11


Antal International opublikował wyniki 5. edycji badania „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów”, przeprowadzonego w okresie od października do grudnia 2014 roku, w którym wzięło udział 3947 specjalistów i menedżerów z całego kraju.

Czytaj też: KGHM, Zespół Elektrowni PAK i Volkswagen. Oto najlepsi pracodawcy w Polsce

Reprezentowali oni 9 dyscyplin: administracja, HR, finanse i księgowość, inżynieria, IT, logistyka, prawo, sprzedaż i marketing oraz wyższa kadra zarządzająca. Respondenci wskazali firmy, w których najbardziej chcieliby pracować. Osoby ankietowane wymieniły też czynniki powodujące, że dana organizacja jest dla nich atrakcyjnym pracodawcą oraz podali źródła wiedzy o wybranych firmach.

W gronie pożądanych pracodawców znalazły się zarówno marki od lat cieszące się dobrą opinią w branży, jak i te, które wcześniej nie były w rankingu. W tym roku do grona czołowych laureatów dołączyły firmy: Bayer Polska, Credit Suisse, KGHM Polska Miedź, PZU SA oraz Toyota Motor Poland.

Duże zmiany widać w branży finansowej – po 2 latach do rankingu wróciły firmy: PZU SA, Alior Bank, a po raz pierwszy pojawił się mBank.

Czytaj też: Sokołów, Impel Cleaning, Pepco. Oto najlepsi pracodawcy Małopolski

W sektorze handlu detalicznego i e-commerce widać niewielkie zmiany, które dotyczą jedynie przetasowania miejsc – ubiegłoroczni zwycięzcy zajęli inne miejsca niż rok temu, jednak wciąż utrzymują pozycję wiodących marek w swojej branży.

- Badanie Antal International Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów
i menedżerów już po raz piąty pozwala nam docenić firmy, które najskuteczniej budują swój pozytywny wizerunek pracodawcy, dzięki czemu wskazywane są jako preferowane miejsca pracy. Firmy powinny stale dbać o swoją opinię na rynku. Jak pokazują wyniki, pracodawcy bardzo aktywnie podchodzą do działań mających zachęcić pracowników do dołączenia i pozostania właśnie w ich zespołach – mówi Artur Skiba, prezes Antal International w Polsce i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.