Google najdroższą marką świata

W ciągu roku wartość brandu skoczyła o 40 proc., 
do 158,8 mld USD - wynika z dziewiątej edycji BrandZ Top 100, rankingu 100 najdroższych marek świata. W ubiegłym roku liderem była spółka Apple.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Google najdroższą marką świata

PODZIEL SIĘ


Autor: bd

21 maj 2014 10:28


Jak podaje Millward Brown wśród powodów tak znaczącej zmiany wartości wymienia się Google Glass, inwestycje w sztuczną inteligencję oraz wiele umów partnerskich, dzięki którym system operacyjny Android znalazł się w różnych produktach, m.in. samochodach.

- Wszystkie te działania wysłają bardzo silny sygnał do konsumentów na temat istoty Google - powiedział Benoit Tranzer, szef Millward Brown France.

Apple, zajmujące w rankingu miejsce najbardziej wartościowej marki w ciągu ostatnich trzech lat, zanotowało spadek wartości brandu o 20 proc., do 147,88 mld USD.

W pierwszej dziesiątce rankingu BrandZ Top 10 znalazły się tylko spółki amerykańskie. Kolejne miejsca zajęły: IBM, Microsoft, MCDonald's i Coca Col.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA