Facebook pomoże małym firmom w promowaniu działalności na portalu społecznościowym

Facebook uruchamia programy ds. promocji dla małego biznesu. Będzie pomagać małym firmom w promowaniu swej działalności na portalu społecznościowym.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Facebook pomoże małym firmom w promowaniu działalności na portalu społecznościowym

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP

29 kwi 2015 19:49


Konta na Facebooku ma obecnie ok. 40 mln małych przedsiębiorstw. W czerwcu 2014 r. było ich 30 mln. Przedstawiciele koncernu podkreślają, że z tej liczby zaledwie 2 mln firm zainwestowało w reklamę na portalu.

Mimo tego, dyrektor Facebooka ds. małego biznesu w Ameryce Północnej Johnatan Czaja zwrócił uwagę, że tworzenie profili to nie tylko sposób na łatwe dotarcie z ofertą do klientów.

Czytaj też: Facebook w pracy? Nowy pomysł Zuckerberga może znieść ograniczenia

„Zaistnienie na Facebooku jest samo w sobie poważnym kapitałem” – ocenił Czaja.

Koncern zapowiedział, że będzie w najbliższym czasie organizować spotkania dla przedstawicieli małego biznesu w różnych miastach Stanów Zjednoczonych. Jednocześnie zapewnia, że przedsiębiorcy obecni na portalu dostaną możliwość bezpośredniego kontaktu z działem obsługi klienta za pomocą specjalnego czata. Ma to być odpowiedź Facebooka na apele przedsiębiorców z całego świata.

Czytaj też: Apple i Facebook będą płacić pracownicom za zamrożenie jajeczek

Wsparcie będzie dostępne w najbliższych miesiącach dla użytkowników z USA, Wielkiej Brytanii i Irlandii. W kolejnych miesiącach planowane jest rozszerzenie usługi na inne państwa.

Do tej pory wszelkie sprawy techniczne czy reklamacje na działanie usług reklamowych trzeba było zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA