DGA uruchomiła platformę pracy zdalnej

W ramach Grupy Kapitałowej DGA działalność rozpoczęła spółka Inclick. Misją nowej spółki jest zniesienie barier przy zlecaniu, wykonywaniu i rozliczaniu pracy zdalnej w Polsce.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

DGA uruchomiła platformę pracy zdalnej

PODZIEL SIĘ


Autor: wnp.plKW

wnp.pl

28 mar 2013 13:18


Inclick to zespół narzędzi które mają kompleksowo rozwiązać problemy, z jakimi borykają się polscy pracownicy oraz pracodawcy zainteresowani pracą na odległość.

Pierwszym w skali kraju projektem spółki jest portal inclick będący platformą zleceń zdalnych dla studentów i uczniów. Portal rozwijany był od września 2011 roku w strukturach DGA, jako pilotaż oraz jako wstęp do dalszych prac nad narzędziami umożliwiającymi organizowanie i rozliczanie pracy przez Internet.

Od teraz firmy mogą za pośrednictwem portalu w prosty sposób oraz bez zbędnych formalności zlecać zadania uczniom i studentom w wieku 16-26 lat. Są to osoby, które najsprawniej i najczęściej korzystają z Internetu, a jednocześnie wyrażają chęć i potrzebę zarabiania własnych pieniędzy. Potencjalnie jest to ok. 3,5 mln osób. Portal www.inclick.pl daje im legalną możliwość otrzymywania wynagrodzenia za czynności, które bardzo często wykonują w Internecie, jak również stwarza okazję do zdobycia doświadczenia w pracy zdalnej oraz w kontaktach z firmami.

Obecnie na polskim rynku brakuje możliwości zlecania zaawansowanych prac większej grupie osób jednocześnie, w sposób prosty i szybki z gwarancją jakości wykonania. Istniejące serwisy pełnią raczej funkcje tablic ogłoszeniowych, a weryfikacja potencjalnego zleceniobiorcy czy kwestie rozliczeniowe leżą po stronie na zleceniodawcy.

Rynek zleceń zdalnych w Internecie jest jeszcze niezagospodarowany, a Inclick wypełnia to miejsce. Gwarantuje dostarczenie zweryfikowanych użytkowników/wykonawców o pożądanych przez zleceniodawcę cechach, którzy zobowiązują się do wykonania zadania według specyfikacji. Wprowadzenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów, ułatwia rozliczanie i nadzorowanie wykonywanej zdalnie pracy.

W I półroczu 2013 roku planowane jest wprowadzenie zaawansowanej wersji portalu opartej na bazie już przetestowanego modelu, zbudowanej bogatej bazy użytkowników i zleceniodawców oraz sprawdzonych mechanizmów rozliczeń. Portal kierowany jest do wszystkich osób chcących wykonywać pracę on-line, między innymi w zakresie zdalnego call center, tłumaczeń, prac graficznych, redakcyjnych, ankieterskich, badawczych oraz testów analitycznych, doradczych i eksperckich.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.