Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce

Deloitte Digital, globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczyna od akwizycji Digital One, jednej z najbardziej doświadczonych agencji digitalowych w Polsce.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

22 paź 2015 10:42


W wyniku połączenia kompetencji marketingowych i kreatywnych Digital One z wiedzą branżową i doświadczeniem w konsultingu strategicznym i technologicznym Deloitte powstaje pionierski na polskim rynku model, tworzący nową kategorię opartą na komplementarnych atrybutach agencji interaktywnej i firmy doradczej.

Digital One będzie działać pod marką Deloitte Digital, zaś , założyciel i prezes Digital One Olgierd Cygan dołącza do Deloitte jako partner i będzie zarządzał częścią agencyjną Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

- Stajemy się częścią Deloitte Digital, bo widzimy ogromny potencjał tej współpracy. To połączenie pozwoli nam rozwijać się jeszcze szybciej niż dotychczas. W pełni utożsamiamy się z unikalnym modelem działania i nową kategorią, którą stworzył Deloitte. Marketing cyfrowy zmienia się i rozwija bardzo szybko. Ten pionierski model, łączący doradztwo strategiczne, technologię i działania kreatywne jest moim zdaniem przełomowy i definiuje nową kategorię. Chcemy być częścią tej zmiany – mówi Olgierd Cygan.

Przejęcie Digital One, agencji zatrudniającej dziś blisko stu pracowników, zapewnia Deloitte Digital dostęp do silnych i sprawdzonych kompetencji. Jest to jednak dopiero pierwszy etap planu inwestycyjnego Deloitte Digital, który zakłada dalsze rozszerzanie zakresu usług, jak również obecności terytorialnej firmy w Europie Środkowej i poza nią, z zamiarem stworzenia dedykowanego hub-a, który będzie świadczył usługi z zakresu marketingu cyfrowego dla innych rynków europejskich.

W swoim podejściu do integracji nowych firm Deloitte Digital podkreśla znaczenie zachowania kultury organizacyjnej agencji kreatywnych.

- Zdajemy sobie sprawę, że to, co jest często najbardziej kluczowym elementem każdej dobrej agencji kreatywnej to jej unikalna kultura. Chcemy ją zachować. Dlatego w Deloitte Digital na świecie działamy poprzez tzw. studia, czyli sieć zespołów, którym zostawiamy sporo autonomii i pozwalamy funkcjonować w ich naturalnym, niekorporacyjnym otoczeniu. Chcielibyśmy, aby zachowały kulturę startupów będąc jednocześnie częścią potężnej międzynarodowej organizacji. Podoba nam się ich nieformalność, elastyczny, pozbawiony silnej hierarchii styl działania, luźna atmosfera, ale jednocześnie bezkompromisowość, co do jakości i estetyki, intensywne zaangażowanie zespołu w bliską, iteracyjną współpracę z klientami – mówi Zbigniew Szczerbetka, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA