Contact center w chmurze. Sprawdź ile można zaoszczędzić

- Są różne oblicza chmury, również takie, które łatwiej firmom zaakceptować i wdrożyć, ponieważ przynoszą natychmiastowe korzyści a jednocześnie odpowiadają na obawy CIO w zakresie bezpieczeństwa, dostępności i kontroli - mówi Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Contact center w chmurze. Sprawdź ile można zaoszczędzić

PODZIEL SIĘ


Autor: wnp.pl

wnp.pl

15 mar 2013 10:36


Jednym z takich rodzajów chmury jest szeroko rozumiana chmura telekomunikacyjna, z której firmy korzystają coraz chętniej.
- Widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniem UCaaS, ponieważ daje ono firmom elastyczność w skalowaniu rozwiązania w górę i w dół, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli i gwarantowanym poziomie SLA - mówi prezes Hołda.

Leszek Hołda zauważa również, że firmy, które posiadają własne Contact Center lub chcą je rozwijać od podstaw, są coraz bardziej zainteresowane ofertą CC w modelu cloud.

- To nie dziwi, bo Contact Center "w chmurze" daje przede wszystkim elastyczność operacyjną - przekonuje Leszek Hołda. - Według Forrester Research, zastosowanie takiego modelu daje ponad 40% oszczędności kosztów operacyjnych w ciągu pierwszych 5 lat używania systemu. Dzięki tej technologii, zmienia się model świadczenia usług, np. agenci CC mogą pracować zdalnie wykorzystując do pracy dedykowane połączenie internetowe z Contact Center.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.