Chcesz być lepszym w pracy? Przeczytaj te wskazówki

Początek roku to dobry moment, by zastanowić się co zmienić, by być skuteczniejszym w pracy.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Chcesz być lepszym w pracy? Przeczytaj te wskazówki

PODZIEL SIĘ


Autor: Przegląd prasy/Money Careers

3 sty 2014 11:41


Portal Money Careers publikuje siedem porad, które pomogą być nam lepszym i skuteczniejszym w pracy. Oto one:

1. Ustaw sobie jeden, góra dwa wielkie cele - rozproszenie się na zbyt wiele, grozi nie zrealizowaniem żadnego z nich.

2. Deleguj więcej zadań - dzięki temu będziesz mógł skupić się na tych najważniejszych.

3. Skończ z krytyką personalną - to najłatwiejszy rodzaj krytyki, który może zaszkodzić w dłuższej perspektywie.

4. Spisuj pochwały od współpracowników - pomogą w złych chwilach.

5. Wyjedź na prawdziwe wakacje - praca przez cały rok bez wytchnienia jest szkodliwa dla zdrowia psychicznego oraz wydajności.

6. Wyłącz narzekanie - ciągle narzekanie tworzy toksyczną atmosferę dla ciebie oraz ludzi, którzy muszą cię słuchać.

7. Poszerz zasięg działania - spróbuj wyjść poza obszar pracy, w którym czujesz się bezpiecznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Eterno Vagabundo 2014-01-12 22:49:28


Pamiętaj, że praca
Została Ci dana,
Ażebyś się poczuł
Wreszcie w roli Pana.

REKLAMA