Chcesz, aby klienci ci ufali? Zadbaj o pracowników

Lighthouse, firma specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym, zaprezentowała wyniki globalnego badania Edelman Trust Barometer* (ETB), które od blisko 20 lat mierzy poziom zaufania społeczeństw do różnego rodzaju instytucji.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Chcesz, aby klienci ci ufali? Zadbaj o pracowników

PODZIEL SIĘ


Autor: PortalSamorzadowy.pl

www.portalsamorzadowy.pl

17 mar 2017 21:26


Jak się okazuje, w oczach Polaków najmniej wiarygodni są prezesi firm i urzędnicy (odpowiednio 23 pkt i 18 pkt).

W obliczu spadającego zaufania do systemu, Polacy (podobnie jak inne badane nacje) oczekują od biznesu podejmowania konkretnych działań, które z jednej strony zwiększają zyski, ale równocześnie poprawiają warunki ekonomiczno-społeczne w środowisku, w którym działają. Takie oczekiwanie wyraziło ponad 70 proc. respondentów.

Z tegorocznego ETB jasno wynika również, jakie czynniki w największym stopniu budują zaufanie do firm. Co ciekawe, dla Polaków w tej kwestii ważniejsze jest dobre traktowanie pracowników przez firmę (65 proc. wskazań) niż jakość jej produktów i usług (56 proc.). W rankingu działań budujących zaufanie do biznesu wysoko znalazło się także uczciwe płacenie podatków (57 proc.), słuchanie potrzeb i informacji zwrotnych od klientów (56 proc.) oraz etyczny sposób działania (51 proc.).

Więcej przeczytasz tutaj.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.