Besnard, Orbis: Nowoczesne technologie nigdy nie zastąpią ludzi

- Goście potrzebują uwagi. Wiele usług w hotelarstwie musi pozostać spersonalizowanych - tłumaczył podczas Property Forum 2015 Jean-Yves Besnard z sieci Orbis.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Besnard, Orbis: Nowoczesne technologie nigdy nie zastąpią ludzi

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

28 wrz 2015 20:07


- Orbis nieustannie inwestuje we własne aplikacje, systemy pozyskiwania danych tylko po to, by poznać nowych klientów. To daje nam dużą przewagę, bo możemy zaoferować im usługi, których potrzebują - wyjaśnia Jean-Yves Besnard.

Jak dodaje przedstawiciel firmy Orbis, w zakresie obsługi klientów aplikacje mobilne mają olbrzymie znaczenie. - Od dawna używamy nowych technologii, by zapewnić najlepszą możliwą obsługę klientów - dodaje.

- Ludzie są dziś mniej cierpliwi, bardziej zestresowani. Hotelarze muszą wziąć to pod uwagę - uważa Besnard. Podkreśla jednak, że nowoczesne technologie nigdy nie zastąpią ludzi. - Goście potrzebują uwagi. Wiele usług musi pozostać spersonalizowanych - przekonywał przedstawiciel sieci Orbis.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA