Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia

Jak wynika z badania Salesforce „2015 State of Service” ponad 1/3 firm najbardziej zaangażowanych w obsługę klienta (36 proc.) wykorzystuje do komunikacji z klientami aplikacje mobilne. W tym segmencie rynku w ciągu dwóch lat wykorzystanie aplikacji w obsłudze klienta wzrośnie o ok. 70 proc.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia

PODZIEL SIĘ


Autor: dlahandlu.pl

dlahandlu.pl

14 sty 2016 13:12


W ciągu 12-18 miesięcy firmy podwoją swoje działania i wydatki na monitorowanie mediów społecznościowych. Najefektywniejsze przedsiębiorstwa inwestują w rozwój pracowników budując ich lojalność. Ponad połowa firm o najlepszej obsłudze klienta twierdzi, że potrafi przewidywać oczekiwania klientów co do preferowanego przez nich sposobu obsługi, ze względu na wykorzystanie technologii, które są w stanie dostarczyć pełną informację o historii klienta.

Czytaj też: Ile zarabia się w obsłudze klienta?

Najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują, za pomocą wielokanałowej komunikacji, aktywności w social mediach i obsłudze klienta z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.

Więcej tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA