dlahandlu.pl

Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia

0 0
Aplikacje mobilne, media społecznościowe i czat. Obsługa klienta się zmienia
Firmy chętnie angażują klientów w dialog i wyrażanie opinii (fot. fotolia)

Jak wynika z badania Salesforce „2015 State of Service” ponad 1/3 firm najbardziej zaangażowanych w obsługę klienta (36 proc.) wykorzystuje do komunikacji z klientami aplikacje mobilne. W tym segmencie rynku w ciągu dwóch lat wykorzystanie aplikacji w obsłudze klienta wzrośnie o ok. 70 proc.

W ciągu 12-18 miesięcy firmy podwoją swoje działania i wydatki na monitorowanie mediów społecznościowych. Najefektywniejsze przedsiębiorstwa inwestują w rozwój pracowników budując ich lojalność. Ponad połowa firm o najlepszej obsłudze klienta twierdzi, że potrafi przewidywać oczekiwania klientów co do preferowanego przez nich sposobu obsługi, ze względu na wykorzystanie technologii, które są w stanie dostarczyć pełną informację o historii klienta.

Czytaj też: Ile zarabia się w obsłudze klienta?

Najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują, za pomocą wielokanałowej komunikacji, aktywności w social mediach i obsłudze klienta z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.

Więcej tutaj.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.