7 rzeczy, które powinien zrobić menedżer w korporacji przez pierwsze 6 miesięcy

Menedżer w nowym miejscu może mieć trudności w rozeznaniu we wszystkim, co powinien zrobić i w dodatku w jakiej kolejności. Jest kilka rzeczy, o których na pewno nie powinien zapomnieć.

Autor: JP 27 gru 2015 9:02

REKLAMA

Poznaj swojego szefa

– To jest pierwsza i najważniejsza rzecz na liście obowiązków. Tak, to właśnie on cię zatrudnił. I chce, żeby w pracy dobrze ci się powodziło. Nie rozczaruj go – pisze Sharlyn Lauby, ekspert HR na portalu hrbartender.com.

Należy dokładnie zrozumieć, które rzeczy należy szefowi powiedzieć od razu, co można odłożyć na później, a o czym nie trzeba go informować.

/Fot. Flickr, John Taylor, CC2.0


Puls HR Puls HR

7 rzeczy, które powinien zrobić menedżer w korporacji przez pierwsze 6 miesięcy


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.