6 sposobów na zarządzanie nielubianym pracownikiem

Nie zawsze przepadamy za osobą, której pracą musimy zarządzać. Z taką sytuacją styka się w pewnym momencie kariery niemal każdy manager. Profesjonalista powinien wiedzieć, jak się wtedy zachować.

Autor: JP 2 gru 2015 9:27

REKLAMA

Potraktuj to jako szansę rozwoju przywództwa

Zamiast rozprawiać nad problemem, zachowuj się jak prawdziwy lider. Osobiste wątki i opinie należy odłożyć na bok. Częstym błędem przełożonych jest to, że po prostu wydają polecenia, tymczasem ważny jest dialog.

- Warto zastanowić się, czy poświęcamy wystarczającą ilość czasu na spotkania z danym pracownikiem. Czy wyjaśniliśmy mu dokładnie, czego od niego oczekujemy i czy udzieliliśmy mu wskazówek, jak powinien wykonać swoje obowiązki - radzi Michał Środa z GoWork.pl.

Prawdziwy lider zarządza, sprawdza, znajduje najlepsze rozwiązania.

/Fot. Flickr, FTTUB, CC2.0


Puls HR Puls HR

6 sposobów na zarządzanie nielubianym pracownikiem

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Klara 2015-12-16 05:55:58

Nie ma co artykul na bogato:-)

REKLAMA