Wynagrodzenia w działach marketingu, promocji i analizy rynku

Ile zarabia specjalista ds. marketingu, ds. promocji, analizy rynku, ile lider marki i produktu, a ile dyrektor marketingu? Sprawdźcie. Poznajcie wyniki najnowszego badania "Jesień 2015", przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources.

Autor: Justyna Koc 4 lut 2016 11:33

REKLAMA

Mediana specjalisty ds. analizy rynku wynosi 5312 zł brutto. To spory wzrost. Wiosną tego samego roku zarabiał średnio 4454 zł brutto miesięcznie. 

Za przeprowadzanie analiz i badań oraz monitorowanie otoczenia konkurencyjnego i potrzeb klientów 25 proc. specjalistów otrzymuje pensję nie większą niż 3941 zł brutto, ale kolejne 25 proc. dostaje wypłatę nie mniejszą niż 5917 zł brutto.

W pół roku wzrosły (w wysokości 1128 zł brutto w porównaniu z danymi wiosennej edycji badania) również pensje kierowników ds. analizy rynku. Mediana ich wynagrodzeń wynosi 12 358 zł brutto.

Co czwarty kierownik odpowiedzialny za organizowanie i zarządzanie obszarem badań rynku wyciąga miesięcznie nie mniej niż 15 060 zł brutto, ale jedna czwarta osiąga pensję poniżej 8750 zł brutto.


Puls HR Puls HR

Wynagrodzenia w działach marketingu, promocji i analizy rynku


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.