Tyle zarabia się w agencjach reklamowych i domach mediowych

Jak wynika z badania "Raport o wynagrodzeniach SAR 2013" pomiędzy rokiem 2012 i 2013 wzrost wynagrodzenia w agencjach reklamowych dotyczył 25 proc. stanowisk. W przypadku 75 proc. płace poszły w dół lub utrzymały się na niezmiennym poziomie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tyle zarabia się w agencjach reklamowych i domach mediowych

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

28 cze 2013 11:07


W agencjach reklamowych na najwyższe wynagrodzenia mogą liczyć osoby zajmujące stanowiska: client service director (251,121 zł), creative director (227,421 zł), a najmniej junior graphic designer (36,749 zł rocznie).

W domach mediowych również najwięcej zarabia client service director (269,312 tys. zł rocznie), na zarobki ponad 200 tys. rocznie może również liczyć group account director, buying director, media director czy strategic director. Najniższe wynagrodzenie otrzymuje trainee (32,479 tys. zł rocznie).

Jeśli chodzi o stan zatrudnienia, w przypadku agencji eventowych w 2012 r. w większości z nich odnotowano wzrost zatrudnienia (60 proc.). Niestety prognozy na 2013 r. są gorsze - 80 proc. firm deklaruje tylko utrzymanie obecnego poziomu zatrudnienia.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę IDEA! Management Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.