RBS likwiduje premie motywacyjne dla pracowników. Będą za to podwyżki

Royal Bank of Scotland (RBS) likwiduje premie motywacyjne dla pracowników, by poprawić jakość usług dla klientów i uniknąć nadużyć przy sprzedaży produktów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

RBS likwiduje premie motywacyjne dla pracowników. Będą za to podwyżki

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP

19 lis 2015 12:53


RBS już w 2012 r. przestał wynagradzać pracowników mających kontakt z klientami na podstawie wyników sprzedaży i skupił się na wynagradzaniu ich na podstawie satysfakcji klienta - pisze Financial Times.

Bank ogłosił, że kończy z premiami motywacyjnymi dla pracowników obsługi klienta. Zamiast tego podniesie im wynagrodzenie średnio o 5 proc.

Czytaj też: Prezes Royal Bank of Scotland stracił pracę przez zdjęcia, które wysyłał córce?

Klient najważniejszy

Władze banku uznały, że zróżnicowane wynagrodzenie także odwraca uwagę pracowników od klienta.

- Ważne jest to, że klient rozmawiając z doradcą ma świadomość, że rezultat rozmowy nie wpłynie na pensję tego ostatniego - mówi dyrektor części detalicznej RBS Les Matheson.

Jest on przekonany, że to rozwiązanie, które ma wejść w życie od początku roku, zmniejszy prawdopodobieństwo nadużyć sprzedażowych, jakie miały miejsce w przeszłości. Matheson podkreśla, że pracownicy na tym nie stracą, ponieważ dostaną podwyżkę podstawowego wynagrodzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
RBS

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.