Praca w marketingu. Ile zarabiają zarządzający marką?

Na jaką płacę mogą liczyć ci, którzy zajmują się zarządzaniem marką w obszarze marketingu? Sprawdźcie wyniki badania Advisory Group TEST Human Resources „Jesień 2016”.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Praca w marketingu. Ile zarabiają zarządzający marką?

PODZIEL SIĘ


Autor: Justyna Koc

www.raportplacowy.pl

17 lip 2017 7:48


Odpowiedzialny za czynności administracyjne w zakresie zarządzania marką/produktem asystent zarabia średnio 3295 zł brutto. Z kolei mediana jego wynagrodzeń wynosi 3246 zł brutto.

Specjalista ds. marki/produktu otrzymuje miesięcznie 7937 zł brutto. Natomiast mediana jego wynagrodzeń wynosi 7250 zł brutto. To o 613 zł brutto więcej niż wiosną 2016 r.

Jedna czwarta osób odpowiedzialnych za zarządzanie markami/produktami i kreowanie nowych może liczyć na więcej niż 9383 zł brutto, dla kolejnych 25 proc. pensje są niższe niż 5353 zł brutto.

Lider zespołu ds. marki/produktu zarabia średnio 9477 zł brutto. Natomiast mediana jego wynagrodzeń to 9832 (wobec 7081 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu).

Za zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za funkcjonowanie marek/produktów przedsiębiorstwa 25 proc. liderów dostaje więcej niż 11 934 zł brutto, ale pensje kolejnych 25 proc. nie są większe niż 7084 zł brutto.

Kierownicy ds. marki/produktu, którzy są odpowiedzialni za za funkcjonowanie marek/produktów przedsiębiorstwa, co miesiąc otrzymują średnio 11 518 zł brutto. Jednak dla 25 proc. kierowników maksymalną wysokością wynagrodzenia jest 7080 zł brutto. 25 proc. może liczyć na więcej, czyli na zarobki przekraczające 15 1981 zł brutto.

Mediana wynagrodzeń w przypadku kierowników marki wynosi 10 268 zł brutto. To spory spadek – aż o 2272 zł brutto mniej niż w pierwszym półroczu 2016 r.

*****

*Dane zostały przekazane bezpośrednio przez działy personalne z 533 przedsiębiorstw. Listę firm można pobrać poniżej.

Pobierz PLIKI DO POBRANIA

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.