Płace w marketingu: ile można zarobić?

Ile dziś zarabia w Polsce specjalista ds. marketingu handlowego, ile webmaster, a ile dyrektor marketingu? Zobaczcie.

Autor: Justyna Koc 29 maj 2015 4:38

REKLAMA

Asystent ds. marketingu, który jest odpowiedzialny za czynności administracyjne oraz wsparcie pracowników obszaru w bieżących działaniach, zarabia średnio 3192 zł brutto co miesiąc (porównywalnie do wiosny 2014 r.). Wynagrodzenie 25 proc. osób na tym stanowisku nie przekracza 2513 zł brutto, a co czwarty asystent ds. marketingu otrzymuje co miesiąc pensję nie niższą niż 3704 zł brutto. Dane pochodzą z raportu płacowego „Jesień 2014” opracowanego przez Advisory Group TEST Human Resources.

Specjalista ds. marketingu (zajmujący się realizowaniem zadań wynikających z przyjętej strategii marketingowej) dostaje średnio co miesiąc 5661 zł brutto, czyli o 566 zł brutto więcej niż wiosną 2014 r. Co czwarta osoba na tym stanowisku otrzymuje więcej niż 6098 zł brutto, jednak kolejne 25 proc. musi zadowolić się pensją nie wyższą niż 3936 zł brutto.

Na jesienną podwyżkę w wysokości 2277 zł brutto mógł liczyć lider zespołu ds. marketingu. Mediana jego wynagrodzeń wynosi 8720 zł brutto. 25 proc. liderów otrzymuje pensję nie większą niż 5849 zł brutto. Kolejne 25 proc. dostaje wypłatę nie mniejszą niż 10 tys. 485 zł brutto.


Puls HR Puls HR

Płace w marketingu: ile można zarobić?


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.