Michael Page: Najlepiej zarabiają sprzedawcy i marketingowcy w branży FMCG i IT

- Znakiem naszych czasów jest skokowy wzrost zapotrzebowania na ekspertów ds. marketingu on-line - mówi Paweł Woźniak, menedżer zespołu sprzedaży i marketingu z Michael Page.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Michael Page: Najlepiej zarabiają sprzedawcy i marketingowcy w branży FMCG i IT

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

29 lip 2014 15:25


Trend digitalizacji spowodował zainteresowanie pracodawców kierownikami marketingu internetowego posiadającymi szeroką wiedzę sektorową i wysoką umiejętność przekładania swoich działań na realne wyniki sprzedaży. Na stanowiskach tych mile widziane jest posiadanie umiejętności technicznych oraz zainteresowań dotyczących szeroko pojętej tematyki internetowej i mobilnej.

Jak podaje Przegląd Wynagrodzeń 2013/2014 Michael Page w sprzedaży i marketingu aktualne wynagrodzenie miesięczne brutto kierownika marketingu internetowego w firmie z sektora handlu detalicznego wynosi od 12 do 22 tys. zł, a dyrektora marketingu w firmie z sektora dóbr konsumenckich od 20 do 40 tys. zł.

W ciągu minionych 12 miesięcy poziom wynagrodzeń na stanowiskach handlowych i marketingowych charakteryzowała duża stabilność. Niewielkie wzrosty jakie miały miejsce dotyczyły przede wszystkim branży FMCG oraz IT. W tym czasie wiele firm rezygnowało nie tylko z podwyżek uposażenia swoich pracowników, ale także z oferowania im dodatków pozapłacowych.

Pojawiły się również redukcje zdublowanych etatów. W takich przypadkach pracownicy pozostający w organizacjach mogli liczyć na wzrost wynagrodzenia wynikający z przydzielenia im nowych zadań.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA