Ile zarabiają: serwisant, specjalista ds. reklamacji, a ile kierownik i dyrektor ds. obsługi klienta?

Ile zarabiają pracownicy obsługi klienta? Sprawdźcie wyniki badania "Jesień 2013" przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources.

Autor: Justyna Koc 14 mar 2014 10:43

REKLAMA

Maria Kaszyńska z AG Test HR mówi, że na wysokość płacy pracowników z obszaru obsługi klienta mają wpływ takie elementy jak: struktura kapitału, wielkość zatrudnienia, wielkość obrotu przedsiębiorstwa, a także sektor, branża i region zatrudnienia w firmie. - Szczególnie wysokie są płace w działach obsługi klienta firm przemysłu ciężkiego i maszynowego, które średnio są o 30 proc. większe niż przeciętnie, rośnie także poziom płac w województwie pomorskim, gdzie jest znaczna koncentracja firm o takim profilu działalności - tłumaczy. (Fot. Fotolia)


Puls HR Puls HR

Ile zarabiają: serwisant, specjalista ds. reklamacji, a ile kierownik i dyrektor ds. obsługi klienta?

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA