Ile zarabia specjalista ds. analizy rynku, ile kierownik marki, a ile dyrektor ds. marketingu?

Sprawdźcie, ile zarabiają pracownicy marketingu. Poznajcie wyniki badania "Jesień 2013", przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources.

Autor: Justyna Koc 31 mar 2014 6:16

REKLAMA
Jak wynika z raportu płacowego AG Test HR „Jesień 2013" średnie wynagrodzenie miesięczne specjalisty ds. analizy rynku wynosi 4452 zł brutto. Za przeprowadzanie analiz i badań oraz monitorowanie otoczenia konkurencyjnego i potrzeb klientów 25 proc. specjalistów otrzymuje pensję nie większą niż 2884 zł brutto. Z kolei kolejne 25 proc. dostaje wypłatę nie mniejszą niż 5 tys. zł brutto.

O ile płaca specjalistów ds. analizy rynku jest porównywalna z tą z poprzedniego półrocza, to nie można tego samego powiedzieć o zarobkach ich kierowników. Odnotowali oni ogromny spadek. Kierownicy ds. analizy rynku na wiosnę zarabiali średnio 10 tys. 673 zł brutto miesięcznie, natomiast jesienią ich wynagrodzenie zmalało o 3655 zł brutto (zarabiają 7018 zł brutto). Czym się zajmują? Są odpowiedzialni za organizowanie i zarządzanie obszarem badań rynku.


Puls HR Puls HR

Ile zarabia specjalista ds. analizy rynku, ile kierownik marki, a ile dyrektor ds. marketingu?

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA