Ile zarabia się w marketingu i promocji?

Sprawdźcie, jak zmieniły się wynagrodzenia pracowników marketingu. Oto najnowsze wyniki raportu płacowego przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources "Wiosna 2014".

Autor: Justyna Koc 19 lis 2014 6:20

REKLAMA

Z Raportu płacowego "Wiosna 2014" wynika, że wynagrodzenia asystentów, specjalistów i liderów zespołu ds. marketingu kształtują się na podobnym poziomie jak jesienią 2013 r.

Asystent ds. marketingu, który jest odpowiedzialny za czynności administracyjne oraz wsparcie pracowników obszaru w bieżących działaniach, otrzymuje 3109 zł brutto miesięcznie. Co czwarty zatrudniony na tym stanowisku dostaje pensję nie większą niż 2503 zł brutto miesięcznie, jednak kolejne 25 proc. może liczyć na nie mniej niż 3757 zł brutto każdego miesiąca.

Z kolei specjalista ds. marketingu, który zajmuje się realizowaniem zadań wynikających z przyjętej strategii marketingowej, wyciąga średnio 5095 zł brutto miesięcznie. Dla 25 proc. wynagrodzenie nie spada poniżej 5839 zł brutto, ale kolejne 25 proc. musi zadowolić się wypłatą nie większą niż 3814 zł brutto.

Lider zespołu ds. marketingu dostaje dwa razy więcej niż asystent. Jego średnia miesięczna płaca wynosi 6443 zł brutto. 25 proc. liderów otrzymuje pensję nie większą niż 4570 zł brutto. Kolejne 25 proc. dostaje wypłatę nie mniejszą niż 5974 zł brutto.

Czytaj też: Marketing, PR czy reklama – gdzie opłaca się pracować najbardziej?


Puls HR Puls HR

Ile zarabia się w marketingu i promocji?

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA