Ile zarabia konsultant telefoniczny centrum obsługi klienta, ile kierownik obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji?

Już wiadomo, ile rzeczywiście zarabia się w obsłudze klienta w Polsce. Sprawdźcie w raporcie płacowym AG Test HR "Jesień 2015".

Autor: Justyna Koc 5 sie 2016 8:07

REKLAMA

Jak wynika z raportu płacowego AG Test HR, średnie wynagrodzenie konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 3614 zł brutto (wobec 3539 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu).

25 proc. osób odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę klientów w zakresie udzielania informacji, przyjmowania reklamacji i rozwiązania problemów nie dostaje więcej niż 2265 zł brutto, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 4937 zł brutto.

Średnia pensja w przypadku osób zarządzających zespołem konsultantów, tj. liderów zespołu telefonicznego centrum obsługi klienta, wynosi 4622 zł brutto miesięcznie. Wiosną 2015 r. otrzymywali 4614 zł brutto.

Jedna czwarta osób na tym stanowisku może jednak liczyć na więcej niż 4614 zł brutto, ale co czwarty zatrudniony dostanie mniej niż 4200 zł brutto.


Puls HR Puls HR

Ile zarabia konsultant telefoniczny centrum obsługi klienta, ile kierownik obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji?


REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

yxxy 2016-08-07 18:53:49

Co to za bajki ? Konsultant telefoniczny zarabia troche więcej niż minimalną, ale na pewno nie dostaje 2000 na rękę.