Ile zarabia kierownik ds. obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji?

Sprawdźcie w raporcie płacowym AG Test HR.

Autor: Jolanta Miśków 28 maj 2015 4:26

REKLAMA

Jak wynika z raportu płacowego AG Test HR „Jesień 2014”, mediana wynagrodzenia konsultanta telefonicznego centrum obsługi klienta wynosi 4020 zł brutto. To wzrost o ponad 500 zł w porównaniu do wiosennej edycji badania, kiedy to mediana wynagrodzeń na tym stanowisku wynosiła 3486 zł brutto.

Do obowiązków konsultantów telefonicznej obsługi klientów należy udzielanie informacji, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów. 25 proc. konsultantów nie dostaje więcej niż 3130 zł brutto miesięcznie, a kolejne 25 proc. otrzymuje nie mniej niż 4870 zł brutto.

Czytaj też: Bez znajomości internetu ani rusz. Obsługa klienta to coraz częściej sieć

Mediana wynagrodzeń w przypadku osób zarządzających zespołem konsultantów, tj. liderów zespołu telefonicznego centrum obsługi klienta, wynosi 4492 zł brutto miesięcznie (wobec 4969 zł brutto w wiosennej edycji badania AG Test HR).


Puls HR Puls HR

Ile zarabia kierownik ds. obsługi klienta, ile dyrektor, a ile specjalista ds. reklamacji?


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.