Ile można zarobić pracując w dziale obsługi klienta?

Jak kształtują się wynagrodzenia pracowników ds. obsługi klienta i od czego zależą? Sprawdźcie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Ile można zarobić pracując w dziale obsługi klienta?

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

23 cze 2014 12:29


Wynagrodzenia połowy osób pracujących w 2013 roku w działach obsługi klienta nie przekraczały 3 200 zł brutto miesięcznie - wynika z danych przedstawionych przez firmę Sedlak&Sedlak. Jak się okazuje, najniższe pensje otrzymywali konsultanci telefoniczni. Tylko co druga osoba zatrudniona na tym stanowisku zarabiała miesięcznie więcej niż 2 700 zł brutto.

Czytaj też: "Dzwonię do pana, pani" to słynne słowa Janusza Weissa i dwóch milionów Polaków, którzy pracowali "na słuchawce"

Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 zł miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 zł i 3 500 zł brutto miesięcznie.

Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4 900 zł brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w usługach dla ludności, handlu oraz kulturze i sztuce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.