Benefit Systems notuje znaczący wzrost przychodów. A jak sam motywuje swoich pracowników?

Przychody Benefit Systems rosną o ok. 20 proc. rocznie, a marża utrzymuje się na poziomie 21 proc. Z oferty spółki korzystają przede wszystkim firmy, ale także uczelnie, sądy czy kurie.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Benefit Systems notuje znaczący wzrost przychodów. A jak sam motywuje swoich pracowników?

PODZIEL SIĘ


Autor: Newseria.pl

10 lis 2014 12:02


- Rynek zmienia się wraz z pracownikami, którzy dołączają do przedsiębiorstw - przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Tomasz Józefacki, prezes Benefit Systems.

- Widzimy wyraźnie strumień wchodzących właśnie na rynek pracy osób z tzw. pokolenia Y - wyżu demograficznego, urodzonych między 1980 i 1995 rokiem, które są zainteresowane naszymi produktami, zachowaniem równowagi między pracą i spędzaniem czasu wolnego. To one przede wszystkim zwiększają zainteresowanie naszymi produktami - wyjaśnia.

Czytaj też: Benefit Systems rozszerza działalność. Planuje otworzyć 70 klubów fitness

Jak wynika z ostatniego raportu „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2014 roku" zajmującej się analizą rynku pracy firmy Sedlak & Sedlak, 75,2 proc. zatrudnionych deklaruje, że ich firma oferuje tego rodzaju benefity. To o ok. 8 proc. więcej niż w 2012 roku. Potencjał rynku pozafinansowych świadczeń pracowniczych - zdaniem Tomasza Józefackiego - jest więc duży.

W ostatnich latach przychody Benefit Systems rosną o ok. 20 proc. rocznie. Marża utrzymuje się na poziomie 21 proc. - Na razie nie ma przesłanek, by myśleć, że kolejny rok będzie inny - zapewnia Józefacki.

Czytaj też: U pracowników benefit droższy pieniędzy, a u pracodawców odwrotnie...

Jak wynika z analizy firmy Sedlak & Sedlak, zatrudnieni dzisiaj oczekują od swoich pracodawców w ramach pozapłacowych benefitów pracowniczych przede wszystkim świadczeń medycznych (52 proc.), ubezpieczenia na życie (52 proc.), telefonu służbowego do prywatnego użytku (43 proc.) oraz zajęć sportowych (43 proc.). Jednak, jak zauważa Józefacki, nie zawsze wymagania pracowników pokrywają się z zakresem świadczeń kupowanych przez zatrudniające ich organizacje.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA