Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu

Start-upy skutecznie docierające do swojej społeczności nie powinny uginać się pod presją korporacyjnych wymagań klientów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Bez wiary we własne pomysły i wizję nie ma sukcesu

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

www.pulshr.pl

16 cze 2017 10:06


• Start-up musi być przekonany do swojego pomysłu.

• To właśnie start-up, a nie klient, potrafi dotrzeć do swojej społeczności.

• Należy jednak pamiętać, że przemysł czasu wolnego jest prawdziwym przemysłem, podległym prawom ekonomii.

• Artykuł powstał na podstawie panelu „Konfrontacje. Kat 6. Lifestyle, przemysł czasu wolnego, inne”, który odbył się podczas European Start-up Days. 

 

– Jako Daily Dose of Beauty tłumaczymy świat nastolatków i pokazujemy, co mają w smarftonach. Dużym firmom pokazujemy, że ich konsumenci angażują się w swoje środowiska, o których one nie mają pojęcia. Wyróżnia nas to, że dajemy naszym twórcom bardzo dużą niezależność – powiedział Mateusz Krogulec, właściciel start-upu DDOB.com, podczas European Start-up Days.

– Często jest tak, że klient mocno chce coś narzucić. Mieliśmy przypadek klienta z branży medycznej, który był bardzo restrykcyjny. My – trochę na przekór – zrobiliśmy promocję bardziej po swojemu i wyszło świetnie. Przecież jeśli blogerka ma prowadzić kanał oglądany przez setki tysięcy osób, to ona raczej potrafi docierać do swojej społeczności, więc narzucanie jej pomysłów z zewnątrz nie do końca ma sens – przekonywał.

Mateusz Krogulec, właściciel DDOB (Fot. PTWP) Mateusz Krogulec, właściciel DDOB (Fot. PTWP)

Zgadza się z tym Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap, generatora ofert dla klubów, pubów, kawiarni i innych przestrzeni rozrywki – najważniejsze w rozmowach z korporacją jest to, by być pewnym swojego produktu i nie dać sobie narzucić wizji klienta. – Bo zepsujemy wszystko. Nie zrobimy marce dobrej kampanii ani nie złapiemy kolejnych klientów – stwierdził.

Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap (Fot. PTWP) Maciej Piwko, prezes i współzałożyciel Everytap (Fot. PTWP)
CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.