Bank Pocztowy i Poczta Polska rozpoczynają współpracę z kolejnymi startupami

Bank Pocztowy, Poczta Polska oraz HardGamma Ventures ogłosiły kolejną grupę startupów, które w ramach programu akceleracyjnego GammaRebels powered by Poczta Polska dostaną szansę na nawiązanie współpracy z grupą Poczty Polskiej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Bank Pocztowy i Poczta Polska rozpoczynają współpracę z kolejnymi startupami

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

12 paź 2017 12:03


• Bank Pocztowy rozpoczął współpracę z dwoma startupami - inviPay oraz Praca Bez Barier.

• Pierwszy eliminuje problem zatorów płatniczych, drugi wspiera aktywizację zawodową i społeczną osób głuchych.

• Z kolei Poczta Polska do dalszej współpracy wytypowała 9 startupów: Liveact.me, Drivecloud, United Robots, Jeden Ślad, Bohr Technology, Anzonia, Play Holding, Veritas, Ulan.

W drugiej edycji GammaRebels powered by Poczta Polska pracę rozpoczęło w październiku 11 nowych spółek. Podczas naboru szczególny nacisk położono m.in. na kwestię elektromobilności oraz szeroko pojęty e-commerce.

Współpraca Banku Pocztowego i inviPay

Spośród wielu zgłoszeń Bank Pocztowy zdecydował o nawiązaniu współpracy z dwoma startupami. Są to inviPay oraz Praca Bez Barier.  

- Nowa strategia Banku Pocztowego, którą już realizujemy, zakłada m.in. otwarcie banku na potrzeby mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Dlatego poszukujemy dla nich atrakcyjnych i innowacyjnych rozwiązań. Współpraca z fintechem inviPay to krok w realizacji tego celu - mówi Sebastian Sobieraj, dyrektor departamentu klienta instytucjonalnego w Banku Pocztowym.

InviPay jest polskim startupem z branży fintech. Działa w sektorze B2B, oferuje usługę dla firm eliminującą problem zatorów płatniczych, z którymi boryka się wielu polskich przedsiębiorców. Firmy mogą rozliczać faktury z długimi terminami płatności, otrzymując zapłatę nawet następnego dnia.

Aktywizacja głuchych osób

- Szacuje się, że liczba osób głuchych na świecie sięga 70 mln, a w Polsce ponad 400 tys. Jako Bankowi Pocztowemu zależy nam na zapobieganiu wszelkiego rodzaju wykluczeniom społecznym, dlatego chcemy otworzyć się na tę grupę osób, zarówno jako potencjalnych klientów, jak i pracowników. Umożliwi nam to współpraca w ramach Pracy Bez Barier i wprowadzenie odpowiednich rozwiązań w zakresie komunikacji oraz obsługi w naszych placówkach, jak i w naszym contact centre - mówi Sylwia Kisielewska, dyrektor departamentu contact centre w Banku Pocztowym.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Artmetic 2017-10-13 00:28:54

Finansowanie start-upów, przygotowanie biznesplanów: artmetic.pl