Opiekunka seniora za granicą. Ten spot ma zachęcić kobiety

Ruszyła najnowsza kampania telewizyjna na rynku usług opiekuńczych (firmy Promedica24). Spot ma zachęcić bezrobotne kobiety do spróbowania w wakacje swoich sił w zawodzie opiekunki seniorów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Opiekunka seniora za granicą. Ten spot ma zachęcić kobiety

PODZIEL SIĘ


Autor: AW

12 lip 2017 9:37



Promedica24 wystartowała z nową kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych. Głównym jej celem jest pokazanie zawodu opiekunki osoby starszej i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił.

Grupą docelową kampanii są niepracujące kobiety w wieku 35-39 lat, dla których praca opiekunki może być okazją do aktywizacji zawodowej i wsparcia domowego budżetu. Kampania podkreśla również dodatkowy bonus pieniężny, jaki można uzyskać w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie trwania kampanii.

- Wakacje to tradycyjny okres poszukiwania zajęć zarobkowych, to chcemy pokazać alternatywę w postaci opieki nad osobą starszą. To praca w pełni legalna, a chociaż ciężka, to na pewno dobrze płatna. Paniom, które do nas się zgłoszą, oferujemy dodatkowy bonus pieniężny w wysokości 100 EUR. Przy okazji, pokazując jak wygląda opieka nad seniorem, chcemy odczarować zawód opiekuna i pokazać, że pełni on ważną rolę społeczną - podkreśla Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu w Promedica24.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Katowice 15 listopada 2017

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.