Lekarz i farmaceuta znikną z reklam?

Organizacje zrzeszające producentów suplementów diety do połowy lipca przedstawią Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów projekt samoograniczeń w reklamie suplementów diety.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Lekarz i farmaceuta znikną z reklam?

PODZIEL SIĘ


Autor: RynekAptek.pl/AT

rynekaptek.pl

20 cze 2016 14:16


Nad treścią projektu pracują cztery organizacje: Polski Związek Producentów Leków bez Recepty PASMI, Związek Producentów i Dystrybutorów Suplementy Polska, Polfarmed i Krajowa Rada Suplementów i Odżywek.

– Jesteśmy zgodni co do całkowitego zakazu używania w reklamie wizerunku prawdziwego czy fikcyjnego lekarza, farmaceuty, położnej czy pielęgniarki. Rozmawialiśmy także o tym, jak szczegółowe dane naukowe powinny być dostarczone, aby móc używać komunikatów co do zastosowania suplementu. Mówiliśmy również o kwestiach rekomendacji suplementów przez urzędy, placówki naukowe czy państwowe – wylicza Ewa Jankowska, prezes PASMI.

Organizacje zrzeszające producentów leków ustaliły, że w przypadku reklamy suplementów diety powinny pojawiać się wyraźne oznaczenia podkreślające, że promowany jest suplement.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA