Think Kong prowadzi rekrutację do programu ambasadorskiego Triumpha

Triumph International rozpoczął w Polsce rekrutację do nowej edycji programu ambasadorskiego. Za prowadzenie projektu odpowiada agencja social mediowa Think Kong.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Think Kong prowadzi rekrutację do programu ambasadorskiego Triumpha

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

9 lut 2016 11:51


Nowa edycja programu ambasadorskiego jest adresowana do kobiet ceniących markę Triumph, zainteresowanych modą, chcących uczestniczyć w promocji marki i testować jej nowe produkty.

W tegorocznej edycji programu wybrane ambasadorki będą gośćmi specjalnych wydarzeń Triumph, wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej na potrzeby prasy kobiecej oraz pojawią się w reklamach eksponowanych w salonach Triumph w całej Polsce.

Pierwszym etapem rekrutacji jest przyjmowanie zgłoszeń przez aplikację na Facebooku. Program jest też realizowany jednocześnie we współpracy z agencją Think Kong w innych krajach: w Rosji, Grecji i w Izraelu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA