Think Kong prowadzi rekrutację do programu ambasadorskiego Triumpha

0 0
Think Kong prowadzi rekrutację do  programu ambasadorskiego Triumpha
Nowa edycja programu ambasadorskiego jest adresowana do kobiet ceniących markę Triumph. (Fot. Facebook/Triumph)

Triumph International rozpoczął w Polsce rekrutację do nowej edycji programu ambasadorskiego. Za prowadzenie projektu odpowiada agencja social mediowa Think Kong.

Nowa edycja programu ambasadorskiego jest adresowana do kobiet ceniących markę Triumph, zainteresowanych modą, chcących uczestniczyć w promocji marki i testować jej nowe produkty.

W tegorocznej edycji programu wybrane ambasadorki będą gośćmi specjalnych wydarzeń Triumph, wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej na potrzeby prasy kobiecej oraz pojawią się w reklamach eksponowanych w salonach Triumph w całej Polsce.

Pierwszym etapem rekrutacji jest przyjmowanie zgłoszeń przez aplikację na Facebooku. Program jest też realizowany jednocześnie we współpracy z agencją Think Kong w innych krajach: w Rosji, Grecji i w Izraelu.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.