Telemarketing, Gajda: Praca w call center nie tylko na chwilę. To najlepszy start do kariery

• Call center to praca dla ludzi w każdym wieku.
• Równie dobrze odnajdują się tu osoby, które z różnych powodów potrzebują elastycznych godzin pracy.
• Praca konsultanta telefonicznego oferuje różnorodne ścieżki budowania kariery.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Telemarketing, Gajda: Praca w call center nie tylko na chwilę. To najlepszy start do kariery

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

27 cze 2016 9:31


Student, młoda mama i pani po 50-tce pracują tu razem, biurko w biurko. Co mówią na ten temat sami konsultanci? Jak im się pracuje w tak zróżnicowanym środowisku?

Praca konsultanta telefonicznego oferuje różnorodne ścieżki budowania kariery. Zajęcie to, choć wymagające, daje możliwości rozwoju, których próżno szukać w typowych miejscach tymczasowego zatrudnienia, takich jak sklepy czy gastronomia. Każdy, kto zdecyduje się na podjęcie pracy w call center, może liczyć na szereg szkoleń, które przygotują go do pełnienia obowiązków pracownika telefonicznej obsługi klienta bądź profesjonalnego sprzedawcy. Wsparciem służy również zespół trenerów i coachów, dbających o rozwój kompetencji swoich podopiecznych, na bieżąco monitorujących ich pracę i udzielających wskazówek.

Czytaj też: Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?

Wokół call center krąży jednak wiele stereotypów, które warto obalić, sięgając do źródła. Ludzie pracujący w call center cenią sobie to miejsce za panującą tam atmosferę, przyjazne warunki zatrudnienia i elastyczny grafik godzin pracy. Wszystkie te czynniki sprawiają, że w call center odnajdują się osoby o różnych potrzebach, będące na różnych etapach życia.

Czytaj też: Wybrano najlepszych telemarketerów 2016 r.

- Praca w telemarketingu jest najlepszym startem do zawodowej kariery, ponieważ pomaga rozwijać zdolności interpersonalne, daje możliwości poprawy komunikowania się z innymi ludźmi, uczy też samodyscypliny i pokory – tłumaczy Wojciech Gajda, starszy kierownik zmiany w Telmon. – Bez sprawdzenia własnych możliwości nie wolno, pod żadnym pozorem, wmawiać sobie, że „call center nie jest dla mnie”, albo „ja się tu nie sprawdzę”, czy też „ja nie umiem niczego nikomu sprzedać” – z takimi właśnie stwierdzeniami spotykam się najczęściej u osób, które dopiero zaczynają swoją pierwszą pracę i przygodę z call center.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

waldi 2016-07-12 16:19:41

Global Telemarketing Krakow- umowy 200 zl zlecenie marna kasa od 6 zl i ciagla presja. Liderzy ciemniaku. Odradzam