Rekrutacja w branży IT. Oto najbardziej oryginalne kampanie

Na rynku pracy w branży IT niełatwo o najlepszych. Dlatego też rekruterzy coraz częściej stawiają na odważne i kreatywne kampanie rekrutacyjne.

Autor: Justyna Koc 14 sie 2015 6:10

REKLAMA

Pączki, piwo i Przystanek Woodstock

Z oryginalnych kampanii rekrutacyjnych słynie firma Luxoft. Dotychczas poszukiwała nowych pracowników za pomocą pączków dla informatyków, rockowej środy, zaproszenia na piwo w Krakowie czy warsztatów dla specjalistów IT na Woodstocku. Z kolei w 2013 r. firm oferowała 4 tys. zł osobie z zewnątrz, która poleci kompetentnego informatyka.

– Najlepszym sposobem na zaistnienie przez nas w świadomości specjalistów było zbudowanie i wdrożenie strategii employer branding. Dziś należymy do najbardziej znanych firm wśród polskich specjalistów IT – mówi Przemysław Berendt, globalny wiceprezes Luxoft ds. marketingu.

Więcej o nietypowych metodach rekrutacyjnych opowiada w rozmowie z nami Przemysław Berendt, globalny wiceprezes Luxoftu. Wywiad znajdziecie tutaj.


Puls HR Puls HR

Rekrutacja w branży IT. Oto najbardziej oryginalne kampanie

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA