Czwartek, 30 października 2014 

Poczta Polska rekrutuje menedżerów

fot. sxc.hu

Poczta Polska rozpoczyna tworzenie centralnego zespołu odpowiedzialnego za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze usług paczkowych i kurierskich. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów.

- Zespół odpowiedzialny na współpracę z największymi i najważniejszymi klientami będziemy budować w oparciu o specjalistów pozyskanych z rynku oraz sprawdzonych pracowników Poczty Polskiej. Oferujemy konkurencyjne warunki zatrudniania, w tym warunki płacowe - mówi Grzegorz Kurdziel, dyrektor Biura Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego w Poczcie Polskiej.

- Pracownicy otrzymają wszystkie narzędzia niezbędne to skutecznego działania na tym bardzo konkurencyjnym rynku - Kurdziel.

Rozwój obszaru usług kurierskich i rozwiązań dla e-commerce stanowi ważny element strategii Poczty Polskiej na najbliższe lata. Jednym z elementów zwiększenia efektywności funkcjonowania tego obszaru jest stworzenie centralnego zespołu menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji partnerskich z kluczowymi klientami.

Będzie to powiązane z wprowadzeniem nowego sytemu motywacyjnego oraz zarządzania wynikami dla tego obszaru.

Rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów już się rozpoczęła i potrwa do 24 września.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

POLECAMY W SERWISACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.