Wtorek, 3 marca 2015 

Poczta Polska rekrutuje menedżerów

fot. sxc.hu

Poczta Polska rozpoczyna tworzenie centralnego zespołu odpowiedzialnego za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze usług paczkowych i kurierskich. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów.

- Zespół odpowiedzialny na współpracę z największymi i najważniejszymi klientami będziemy budować w oparciu o specjalistów pozyskanych z rynku oraz sprawdzonych pracowników Poczty Polskiej. Oferujemy konkurencyjne warunki zatrudniania, w tym warunki płacowe - mówi Grzegorz Kurdziel, dyrektor Biura Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego w Poczcie Polskiej.

- Pracownicy otrzymają wszystkie narzędzia niezbędne to skutecznego działania na tym bardzo konkurencyjnym rynku - Kurdziel.

Rozwój obszaru usług kurierskich i rozwiązań dla e-commerce stanowi ważny element strategii Poczty Polskiej na najbliższe lata. Jednym z elementów zwiększenia efektywności funkcjonowania tego obszaru jest stworzenie centralnego zespołu menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji partnerskich z kluczowymi klientami.

Będzie to powiązane z wprowadzeniem nowego sytemu motywacyjnego oraz zarządzania wynikami dla tego obszaru.

Rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów już się rozpoczęła i potrwa do 24 września.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Portal Spożywczy Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 Koszyk cenowy
    Puls HR Property Design Rynek Seniora Jutro Starsi Sady Ogrody Centrum Kształcenia Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.