Oryginalne kampanie rekrutacyjne: Teraz tak zdobywa się najlepszych pracowników

Zwykłe ogłoszenie o pracę już nie wystarcza. Obecnie kiedy szala na rynku pracy przechyla się na korzyść pracowników, pracodawcy muszą się trochę wysilić by przyciągnąć najlepszych. Jak to zrobić?

Autor: Justyna Koc 19 cze 2015 13:15

REKLAMA

Agencja reklamowa JWT z Warszawy poszukiwała kreatywnego copywritera w 2012 r. Zamiast tradycyjnego ogłoszenia o pracę i rozmowę kwalifikacyjnej firma wybrała... krzyżówkę, która została opublikowana w magazynie „Brief”. Pytań było 120 i wszystkie dotyczyły branży reklamowej.

Internetową wersję czasopisma wysłano do 200 copywriterów z prośbą o rozwiązanie krzyżówki. Kolejnym krokiem było zamalowanie wszystkich liter a – wówczas krzyżówka zamieniała się w QR code, który z kolei odsyłał do numeru telefonu dyrektora kreatywnego JWT. W ten oto łatwy sposób rekruterom udało się zweryfikować umiejętności kandydatów.


Puls HR Puls HR

Oryginalne kampanie rekrutacyjne: Teraz tak zdobywa się najlepszych pracowników

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA