Nowy Sącz: rewolucja w obsłudze bezrobotnych

Zakończyło się wdrożenie rozwiązania SmartCase w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Sączu. Program pozwoli sprawnie i kompleksowo zarządzać teczkami bezrobotnych.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Nowy Sącz: rewolucja w obsłudze bezrobotnych

PODZIEL SIĘ


Autor: Portalsamorzadowy.pl (GK)

www.portalsamorzadowy.pl

26 sie 2013 13:30


Oprogramowanie wprowadzi zupełnie nowy sposób obsługi osób poszukujących pracy w Nowym Sączu.

Urzędnicy nowosądeckiego urzędu pracy dzięki oprogramowaniu SmartCase, wykorzystującego technologię kodów kreskowych, będą mogli w krótkim czasie uzyskać dostęp do informacji o miejscu przechowywania teczek osób bezrobotnych oraz historii działań z nimi związanych. System poprawi przepływ informacji w organizacji, wpłynie też na efektywność pracowników PUPu.

Urzędnicy na stanowiskach obsługi od teraz będą korzystali z dostępu do listy i skanów dokumentów osób bezrobotnych, ponadto będą mieli możliwość wcześniejszego zamówienia teczki, aby kontakt z urzędem był dla petenta szybki i satysfakcjonujący.

Oprogramowanie SmartCase będzie wykorzystywane w archiwum podczas tworzenia elektronicznej bazy teczek i dokumentów, jak i podczas obsługi zamówień kierowanych do archiwum i innych działów współpracujących z osobami pozostającymi bez pracy.

Wdrożenie oprogramowania SmartCase oraz szkolenia zostały przeprowadzone w ciągu jednego dnia. Poza standardowymi funkcjonalnościami oprogramowania zostały wprowadzone dodatkowe funkcje, takie jak możliwość obsługi zamówienia teczki bezrobotnego przez wszystkich użytkowników z grupy archiwum oraz powiadomienie dźwiękowe o nadejściu zamówienia na teczkę osoby bezrobotnej.

- Zecydowaliśmy się na wprowadzenie rozwiązania SmartCase, które pozwala na zarządzanie teczkami osób bezrobotnych. W naszym przypadku ważna była obsługa archiwum przez program, oraz zwiększenie bezpieczeństwa kartotek klientów poprzez elektroniczną kopię. Sama firma SmartMedia, dostawca autorskiego oprogramowania, ma za sobą duże doświadczenie w tworzeniu rozwiązań dla urzędów pracy, co pozwala nam wierzyć, że dostarczone oprogramowanie jest dopasowane do specyfiki pracy naszej organizacji - mówi Bogdan Gołyźniak, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.

Rozwiązanie SmartCase jest odpowiedzią na zapotrzebowanie powiatowych urzędów pracy na usprawnienie i uporządkowanie pracy z aktami. Jest też rezultatem wieloletniej współpracy zespołu SmartMedia z przedstawicielami urzędów pracy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA