Młoda firma przyciąga doświadczonych menedżerów. Jak im się to udaje?

Nanovo, polska spółka technologiczna, walczy o najlepszych ekspertów na rynku pracy. Udaje im się przyciągnąć doświadczonych menedżerów. Jak tego dokonują?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Młoda firma przyciąga doświadczonych menedżerów. Jak im się to udaje?

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

17 paź 2016 13:08


Nanovo to jeden z graczy na rynku digital signage (tzw. "cyfrowe wyjście z domu", jeden z elementów komunikacji cyfrowej) w Polsce. Wprowadza też do swojej oferty nowe rozwiązania wspierające komunikację marketingową.

Aby sprawnie zarządzać całym procesem rozwoju, firma zatrudnia ekspertów od programowania multimediów, zarządzania skomplikowanymi procesami project management oraz doradztwa w zakresie komunikacji kontekstowej.

Czytaj też: Employer branding: Jak przyciągnąć i utrzymać najlepszych pracowników?

- Cały czas poszukujemy pracowników o niekonwencjonalnym podejściu do powierzonych zadań. Chodzi zarówno o konsultantów, jak i menedżerów, do grona których dołączyli do nas ostatnio najlepsi specjaliści na rynku, mający doświadczenie we współpracy z dużymi firmami i korporacjami – mówi Dariusz Sobczak, współzałożyciel i prezes Nanovo.

Przyciągnąć najlepszych

Firma buduje zespół, zdobywając doświadczonych menedżerów. Przykładowo tworzeniem i administrowaniem kontentem (tworzy i zarządza treściami w sieciach ekranów klientów firmy) zajmuje się Maciej Skóra. To doświadczony menedżer, który wcześniej kierował już wieloosobowymi zespołami w firmach m.in. branży reklamowej, takich jak Euro RSCG czy sieciowa korporacja Havas Worldwide. O zostawieniu tej ostatniej i podjęciu pracy w Nanovo zdecydował, by – jak twierdzi – rozwijać się, kierując projektami, których efektem są niestandardowe rozwiązania w bardzo perspektywicznych technologiach.

- Zdecydowałem się opuścić własną „strefę komfortu”, poczuć satysfakcję ze współtworzenie czegoś fajnego, z ogromnym potencjałem – mówi Maciej Skóra.

- W Nanovo podobają mi się dwie rzeczy: z jednej strony ogromny entuzjazm pracujących tu ludzi, co jest cechą organizacji młodej, dynamicznie rozwijającej się, z drugiej - ogromny profesjonalizm. Taki zespół kompletuje się latami. Podoba mi się mniejsza struktura, krótsza ścieżka decyzyjna dająca możliwość szybszej realizacji i wdrożenia ciekawych pomysłów - dodaje.

Do Nanovo dołączył też Andrzej Kowalczyk, który pracował wcześniej m.in. w grupie PZU. W nowym miejscu kieruje zespołem zajmującym się obsługą jednego z najważniejszych klientów firmy, jakim jest operator telekomunikacyjny Play.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.