Miłość w sieci i wyzwanie start-upu. Jak wygląda praca w portalu eDarling?

- Dziś wszystko, co robimy, przenosi się do wirtualnej rzeczywistości. Dlatego powinniśmy odejść od podziału na randki online i offline, jedne i drugie są ze sobą powiązane i mogą się wzajemnie wzbogacać - mówi Xenia Bossowa, szefowa działu HR w firmie Affinitas GmbH, właściciela marki eDarling.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Miłość w sieci i wyzwanie start-upu. Jak wygląda praca w portalu eDarling?

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

5 mar 2014 12:38


Firma została założona w 2008 r. przez dwóch młodych przyjaciół: Lukasa Brossedera i Davida Khalil, którzy po dziś dzień są dyrektorami zarządzającymi spółki. To oni uwierzyli, że w Europie istnieje zapotrzebowanie na nową i lepszą jakość randek internetowych i doboru partnerskiego.

- Dziś Affinitas prowadzi działalność na 22 różnych rynkach narodowych z jednego tylko biura w stolicy Niemiec, w Berlinie. Ułatwia to szybką i efektywną komunikację, przepływ pomysłów i dobrych praktyk pomiędzy poszczególnymi działami, a także bezpośredni kontakt i szybki obieg informacji - mówi Xenia Bossowa.

Xenia strukturę organizacyjną działu HR w Affinitas zaczęła budować w 2010 r., kiedy firma zatrudniała już ponad 100 osób. Teraz, prawie 4 lata później załoga liczy ponad 200 pracowników więcej. Kto pracuje dla eDarling?

- Rekrutujemy uzdolnione osoby, pochodzące z prawie każdego zakątka świata. Do obsługi naszych międzynarodowych platform internetowych potrzebujemy pracowników, którzy mówią różnymi językami i dobrze znają specyfikę swojego lokalnego rynku narodowego. Tacy kandydaci mogą znaleźć zajęcie w działach takich jak: business development, marketing, obsługa klienta, a także IT, designu, quality assurance - mówi Xenia.

A w Polsce?

- Do polskiego zespołu rekrutujemy rocznie wielu pracowników, zarówno do działu business development, online marketing czy też biura obsługi klienta. Pomimo rozbieżnych obowiązków na tych stanowiskach, wszystkich zatrudnionych łączy zawsze jedno: pasja do Internetu oraz chęć pracy w międzynarodowym środowisku - mówi Agnieszka Kądziela, Country Manager Poland.

- Osoby te nie tylko korzystają na co dzień z portali społecznościowych, ale także są świadome roli internetu we współczesnym świecie, znają wiele stron internetowych i blogów, a także same tworzą je w wolnym czasie - dodaje.

Podkreśla jednak, że praca w start-upach wiąże się z jednej strony z bardzo szybkim zdobywaniem wiedzy oraz możliwością awansu, z drugiej zaś, z koniecznością dostosowania się do często zmieniającego się planu dnia oraz umiejętności wartościowania obowiązków, w zależności od specyfiki realizowanego projektu.

- Osoby, które preferują zadaniowy tryb pracy, w stałych godzinach od 8 do 16, mogą mieć trudności w odnalezieniu się w bardzo dynamicznym i ekscytującym środowisku pracy, jakim jest start-up - uprzedza.

 

* Źródło materiału: eDarling.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.